בליכוד משיבים למתקפות הבית היהודי: "הליך הגיור צריך להתבצע על פי המסורת היהודית"

ארי וידר 3 Comment on בליכוד משיבים למתקפות הבית היהודי: "הליך הגיור צריך להתבצע על פי המסורת היהודית"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ביטולה של הרפורמה בגיור שעברה בזמן ממשלת לפיד-בנט גורמת לנציגי הציונות הדתית לחזור ולהשתלח בציבור החרדי, כאילו לא היה בחירות ולא נבחרה ממשלה חדשה.

מאז החלטת הממשלה אתמול, התבטאו נציגי הבית היהודי באופן זהה לשמאל הישראלי ותקפו בחריפות את "מכירת המדינה לחרדים".

בליכוד יש מי שמשיב מלחמה ומגן על החלטת הממשלה שהינה על פי ההסכם הקואליציוני שנחתם.

חבר הכנסת מיקי זוהר מהליכוד אומר לאתר 'קול חי' "אני חושב שהחרדים עושים עבודתם נאמנה. כל אחת מהסיעות הגיעה לקדם משהו, וזה בסדר גמור.

אני סבור שתהליך הגיור צריך להתבצע על פי המסורת היהודית הנהוגה מדור דור, וישנם אנשים שרוצים לשנות סדרי עולם.

אני חושב שטבעה של קואליציה זה להתפשר. גם מי שלא בהכרח מסכים עם כל דבר, צריך להבין שיש הסכמים קואליציוניים מחייבים, ואי אפשר שאנשים יעשו דין לעצמם ויצביעו נגד הקואליציה בעוד הם חברים בה".



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    לקרוא ולא להאמין חובשי הכיפה לא מבינים מה שיהודי שאיינו לעת עתה חובש כיפה מבין את הדבר הבסיסי ביותר שההקלות בגיור זה יגרום התבוללות כי הוא לא יהודי

  2. 2

    כמה חבל שהם צריכים להסביר לדתיים על חשיבות הגיור כהלכה.

  3. 1

    בדומה לסגנון הדיבור של התקשורת הפלסטינאית לפני לוויה של שאהיד, כך התקשורת, הפולטיקאים של השמאל והבית (הלא) היהודי מתחילים לייבב עם הקבורה של רפורמת הגיור.

    מכלל העיוותים והרפורמות של לפיד ובנט בנקודה זו יש אלמנט מיוחד ובולט מן הרגיל, כי הגיור מגדיר מה הוא יהודי.

    ומה יותר קומונסנס פשוט מכך שיש יהדות שמגדירה מה הוא יהודי?! בדיוק כפי שיש איסלאם שמגדיר מה הוא מוסלמי או כל מועדון חברתי אחר שמכתיב תנאים מי משויך אליו מבלי שלאנשים מבחוץ יש ייפוי כוח לשכתב את ההגדרה מבחוץ.

    וכי יעיזו חברי כנסת מסיעה כזו או אחרת לשכתב מחדש את חוקי הקוראן ולתת ייפוי כוח לרב מקומי להגדיר מה הוא מוסלמי בניגוד להלכה המוסלמית?

    מדובר באחד מנקודות האור הבולטות שבעמנו.

    בעוד דתות אחרות עשו מסעות של טרור, הרג, צלבנות, ג'יאהד ואין ספור רצח וכיעור כדי שההמונים יצטרפו לדתם הכוזבת מתוך פחד – היהדות שלנו אומרת אחרת.

    היהדות שלנו לא לוחצת על הגויים להיות יהודים, ובמידה והם רוצים בכך, יש מנגנון עיקש שמוכיח את נאמנותם.

    בדיוק כפי שהשב"כ או כל מוסד רגיש אחר בודק האם הנאמנות של האנשים שהוא רוצה לגייס היא נאמנות אמיתית, קל וחומר שמי שרוצה להצטרף לעם הנבחר צריך להוכיח את הנאמנות שלו לכללי העם הנבחר.

    כל זה עד שהגיע לפיד וליצנים אחרים, מרשיעי ברית , ספק אם הם יודעים להגיד את עשרת הדיברות או שמות של 12 שבטים, והם אלו שמחליטים שהמנגנון של אלוקים לא מספיק מודרני, והם כאן בשביל לתקן את האלוקים.

    זאת ועוד שהם מקבלים חיזוק מליצנים חובשי כיפה שקוראים לעצמם דתיים , לצד קריאות שמחה "סוף סוף דתיים נורמלים". עד כדי כך שאורי אריאל – שנמצא בעמדה של החרדים בנושא זה – לא מתייצב להופיע להצבעה בגלל הפחד שלו מבנט.

    ***

    בכל מדינות המערב יש מנגנון פראנואידי וקפדני שמפקיד בחרדה שמזיקים מבחוץ לא יהרסו את השלווה.

    נראה אם מישהו פה יעיז לנסות לשהות יום אחד בארצות הברית בלי ויזה.

    ודווקא פה, מדינה מוקפת אויבים מסביב ואויבים עם אזרחות כחולה מבפנים, דווקא כאן, יש שמאל פוליטי ורפורמים חובשי כיפה שרוצים להחדיר מנגנון רופס ועלוב שמאפשר ל(עוד) מזיקים לחדור על ימין ועל שמאל,

    זאת ועוד, שעושים זאת בשם תורת ישראל, תורה שהם לא שומרים עליה ולא אכפת להם ממנה כלל וכלל.

    ועתידים הם ליתן את הדין.

    ומזמור לתודה לקב"ה שמזמיתם המרושעת לא צלחה, ויהי רצון שימשיך הקב"ה להציל אותנו מכל אויבינו מבית (גם אם זה בית שקורא לעצמו "בית יהודי") ומבחוץ.